hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet

Daniel Adams-Ray - Svart, Vitt och allt däremellan
Veronica Maggio - Satan i Gatan
Oskar Linnros - Vilja Bli
Håkan Hellström - 2 steg från paradise

         tvåtusenelva är det dessa plattor som både gör mig glad
         och väcker mina sommar kännslor

Fånge i Hundpalatset av Martina Haag 
Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer

        är pocket böckerna jag denna sommar försöker ta mig igenom, eller
        Mia Skäringer var iofs hösten/vårens läsning men det är så lite kvar
        att jag vågade köpa Martina Haag's ''nya'' eftersom jag lyssnat på 
        hennes andra och älskar dom.

Loka Vattenmelon och Sälleröds
Jungfruns Brännvin är sommarens drycker.
Och Paradise Hotel s 7 Danmark är definitivt sommarens program.


Sitter här inne och smyg bloggar nu i mitt nya lite ömma röda skinn. Legat ute i solen sen klockan halv 11 så nu tar jag lite skydd. Nu ska jag skruva upp volymen på sterion och diska, sen blir det nog en ny tur till affären och efter det måste någon ta i tu med kvälls maten. Imårgon bär det av upp till ur skogen där resten av sommaren ska spenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback