tomma löften och shopping

Mitt vackra sommar skin svider fortfarande onskefullt rött där min uringning brukade vara. Idag burjar godis stoppet som varar Juli ut, inget godis och ingen läsk. Lite detoxing här ute i ur skogen. Ett natt dopp varje kväll och har ejentligen bestämt att jag ska simma minst en km om dagen också här ute. Men idag var det shopping dag. Jag och mamsen stängde affärerna inne i Falun. En hel drös med kassar fick jag med mig hem också, inte så mycke rea shopping som man hade hoppats på men sån är jag. Sen var vi såklart och hällsade på min fina Morfar också när vi var inne i stan, åt jordgubbar och gjorde lite ärenden. Han är fin min Morfar.

 

Vi shoppade ju också också så klart.

En klänning, en väska och ett bälte från H&M.

En omlott bluse och en jätte söt disco-prinsess klänning till min syster dotter på Kapphal.

En kjol och en te mugg från Indiska.

6st burkar (till pärlförvaring) på Kicks.

3st lådor (till prälförvaring) och Daniels CD från Åhlens.

Fashion tejp och ögonfräns/bryns färgning från Lindex.

 

Kuckeli Kana köpte jag jätte söta inrednings saker till min stuga här ute på Ryggen. Två skyltar med texten ’’Laban är min kompis’’ och ’’Det finns inga monster’’ samt en tavla med det fyndiga citatet  ’’No man has mor curege than he who can eat one peanut and than stop’’. Men har inte hunnit sätta upp någonting än. Mamma hade varit snäll och sätt upp lila lister i min stuga precis innan jag kom så har inte hunnit städa den så att den är bebolig än. Jusst nu okuperar jag Systers stuga för hon är på Peace and love.

 

Jusst nu är vi 7 personer här ute, 4 vuxna och 3 barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback