går brevid men halkar efter



oj oj veckorna springer förbi. Förra veckan bjöds de på bla. Klass fest igen, det var awsome. Massor med lekar och folk, slutade med att vi tog två stora taxis till stan och gick ut på nationerna. Sen har de blitt lite plugga och mycke kaffe. Helgen tog mig med upp till Falun. Lilla Stora syster fyllde nämligen 21. Vi gick ut på en fancy resturang som spelade live jazz och åt tre rätters. Sen åkte jag med syrran hem, drack te och spelade sing star tills vi lät som att vi dödade katter, då gav vi upp och tittade på dobido istället :) Mysigt, otroligt mysigt att ha syrran för sig själv, händer ju inte offta nu när hon bor så fasligt långt bort. På lördagen var jag hos en kompis, spelade spel, gick på hemma fest och på bio. Såg ''I rymden finns inga kännslor'' otroligt mysig film, rekomenderas. Söndagen blev de sthlm eftersom Syster sonen fyllde 8 år. Usch vad snabbt dom växer, jag minns när han bara var en liten knodd.. Tur att han fortfarande är lika mysig iallafall man kan alltid få en stor lång koala bäbis kram av honom. Så åt vi middag hos Stora Stora Syster och även tårta. Kvällen slutade dock för mig i en annan del av sthlm för att spela EON. (Yey, äntligen) Igår åkte jag hem, åt middag och plockade lite, åkte sedan tillbaks till stan för att spela mer EON och samma sak idag. Nu sitter jag och känner lukten av pappas Kyckling Lasange.. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback