vad ska man ha på sig?

De fanns ingen mat hemma så jag och mamsen åkte ut för lite sissta i minuten mat inhandling. De vart frys mat. Köpte även strumpor, ljud boken 'anne franks dagbok' och bullar om jag blir hungrig när vi väntar.

Nu har jag
dushat, ätit, fönat håret och satt på mig 'för' sminket. Vet dock inte vad jag ska ha på mig och paniken börjar komma. I väskan ska packas ner smink, pengar och de som jag nu ska ha på mig (+tanborste etc.). Det är ca 1 timme tills jag måste bege mig härifrån men de ska nog gå bra. Skorna är klara iaf och under till ska jag ha mina jeans leggnings men sen de där med va man ska ha på överkroppen var en klurig femma. Vi får se. Bus Bellas och min telefon konferans resulterade bara i att vi båda faktiskt inte vet vad man ska ha på sig. Men, men Taggad iaf. Kommer nog snart komma på som en snille blixt precis vad jag ska ha på mig. Som sagt de kommer bli 'phett'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback