kvälls uppdatering

mina två veckor i göteborg var underbara, mycket film, spel och godis :) Katterna storm trivdes också dock var dom lite rädda för ninisarna. Börja skolan igen var väll inte lika underbart vi hade fem dagar på oss innan den första uppsattsen skulle lämnas in, minst tre sidor om två konstvärk vi sätt på olika konstutställningar, JOY. Men uppsattsen kom in i tid, lite kort och kass men den kom in. Nu ska vi skriva en Vetenskaplig uppsatts i samhällskunskap B, på tio sidor. Vi har fyra veckor på oss iaf men..

Första helgen nu efter lovet slutat, åkte till enköping och åt middag hemma hos Sockret, sen vart de lite bubbel och kort spel, saknat vi ses alldelses för lite.

I kväll har jag varit med mamsen på afro dans här i kungsängen, så mycket dans kanske de inte var, men man svettades och flåsade skönt med träning. Nu har jag haft 6'an på sen klcokan 22, Paradise Hotel, Weeds och Scrubs.. Mm ulitimata tv kvällen. Men nej nu ska jag måla alla mina naglar oranga ;) kanske lägger upp en bild på
pyret när de e klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback