River deep, mountain high

Long time no se. Yes I know.
Sen senast har jag skrivit två uppsattser, tagit en tripp ner till Göteborg, blivit nekad tandställning och varit sjuk.
De har varit härligt och stressigt men känns inte som att tempot trappar ner något fram över häller.

Så detta händer helgerna fram över.
v.38 så vill jag:
Gå på bio med Cornelia
Ha sex and the city kväll med Bella
Tjej kväll med middag, kedje rökning och drinkar med Sockret
Synd att de är för några dagar.
v.39
Jobbar jag i uppsala på Oktoberfesten.
v.40
Jobbar jag i enköping på Oktoberfesten + att jag ska försöka klämma in två födelsedagar också.
v.41
Bär de av ner till Göteborg igen och nu är de Maria som fyller år.
v.42 och v.43
är oplanerat än så länge. Kanske fester, lugna hemma kvällar eller turer till Enköping. Får se vad som kommer upp.
v.44
BSK och på Söndagen är de sista matchen i allsvenskan nere i Götet, IFK - AIK. Hoppas på Guld strid.
v.45
Cup finalen på Lördagen.
v.46 -->
Oplanerat.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vi ses vecka 44 då! :D

Postat av: Pyret

Självklart :)

2009-09-14 @ 16:50:13
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback