och alla bara pratar

Jepp Jepp. Nu är de alltså Söndag kväll/natt igen och imrågon börjar en ny vecka och ett nytt projekt i skolan. Längtar redan till Onsdag då vi har studiedag. Vet inte vad projektet är men vet att kursen är Arbets miljö och Säkerhet. Visst låter de otroligt spännande? Och i helgen är de jobb som gäller, Oktoberfesten i uppsala. Jobbar 21.00 - 03.00 både fredagen och Lördagen. Så de blir sena kvällar men de ska bli skönt att jobba faktiskt, tjäna lite väl behövda pengar. Imårgon ska jag städa mitt rum, vill ejentligen göra de nu men måste börja tänka på att gå och lägga mig snart. Ska sätta på GA och mysa ner mig i sängen med mina katter.

Var helt hysterisk nu i veckan som några kanske märkte då jag var rädd att Disel hade fått någon slagt ögon infektion. Men de ser mycket bättre ut nu så ska vänta lite till innan jag panik kör honom till någon vetrinär. De skulle ju faktiskt kunna vara bara smutts i ögonvrån.

Tandvärken börjar också gå över lite och tacka gudarna för de, då slipper jag åka till tandläkarn. De blöder dock men idag har jag inte tagit någon värktabblet och jag lever fortfarande.

smyg reklam igen spegelfobi.blogg.se/pyret

Kommentarer
Postat av: JennyJ

Jag Saknar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback