it can only get better

Och i takt med att mörkret föll igår så vart de bara värre och när febern steg upp till 40,5 grader fick vi komma in till danderyds sjukhus, dock fick vi gå in bakvägen till ett avskillt rum vid ambulanserna för att inte smitta någon med svininfluensan eftersom de var de dom trodde att jag hade. Fick ligga där i det vita rummet i den vita sjukhus skjortan medans sjuksystern med skyddskläder och mask för ansiktet kollade blodtryck, andningskapacitet, ekg och till slut också tog ett blod prov. Jag grät och kännde lukten av blod. Sedan fick vi vänta på en doktor, men klockan var över midnatt på en tisdag så vi behövde bara vänta i 20-40 minuter. Även hon var fullt skyddad när hon konstaterade att jag hade virus i blodet och halsfluss i halsen. Så min slutliga diagnos var Halsfluss plus en infektion, dom sa även att jag kunde ha svininfluensan men att de inte var de som gjorde ont. Så nu har jag fått medecin och petar i mig hur mycket piller som hällst, hoppas på att bli friskt snart :) Vill träffa mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback