I'm sick and tired of always being sick and tired

är sjuk. förmodligen är de influensen, är lite rädd men de är för att jag värkligen inte har tid/lust att vara sjuk. Vaknade i måndags med en vidrig hosta och svårt att andas, efter ett tag kom även huvudvärken och jag var väldigt varm. Bäddade ner mig i sängen med 39 graders feber, kunde inte äta någonting men hällde i mig dricka för att slippa hosta. Kunde inte riktigt somna i natt. Katterna levde livet då dom kommit på hur man öppnar min dörr och springer ut i lägenheten så jag måste hämta tillbaks dom. Försökte värkligen sova men jag var så varm, sov några timmar mellan 2-3 och 6-9 idag har jag legat i min säg och kollat på GA febern gick upp till 39,8 innan jag petade i mig feber nedsättande men de gjorde att hostan gjorde ondare och de vart svårare att andas. Febern höll sig nere på 38 grader till 8 tiden då den gick upp igen och fort också. Men då hade jag iaf lyckats peta i mig vitlöksbröd fast de ända jag kunde tänka på var min krya-på-dig mat (företten: kyckling soppa från vita elefanten) Hoppas iaf att febern går ner på riktigt imårrn annars måste jag snart åka in och de vill jag inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback