SM - GULD !!!!

SM - GULD ! SM - GULD ! SM - GULD ! SM - GULD ! SM - GULD !
AIK tar SM-guld på gammla Ullevi, glädjen var/är obeskrivlig, vi kasstar oss ner för läktarn och rusar ut på planen. De är helt ovärkligt och jag har nog aldrig kännt sån total lycka i hela mitt liv! De var ett historiskt ögonblick och jag var där! Jag hade inte velat vara på någon annan plats i hela värden och de var värt alla pengar i världen. Några tårar fälldes i halv lek då och nervositeten släppte inte förrns Tjernan gör 1-2 målet i den 85'te minuten. Hjärtat tog ett extra skutt när de gick upp för mig att detta värkligen händer, vi tar sm - guld.
Imårgon skall dom alla tackas ordentligt på råsunda, Våra Hjältar; Örlund, Markus Jonsson, Per Karlsson, Jos Hooiveld, Nisse Johansson, Mutumba, Ortiz, Dulee Johnson, Bojan, Flavio, Iván Obolo, Tjernan, Miran Burgic, Kenny Pavey, Özkan och självklart även våra övriga spelare som inte var med och spelade idag nya som gammla; Viktor Lundberg, Pontus Engblom, Yussuf Saleh, Daniel Gustafsson, Mikael Thorstensson, Saihou Jagne, Pierre Bengtsson, Kevin Walker, Walid Atta och Patrik Bojent

Lyckan är obeskrivlig, AIK TOG SM - GULD!

''Alla AIK-are har väntat på det här sedan 1998. Jag har inte riktigt fattat det, men nu ska vi fira hela natten''
Daniel Tjernström.

''Vi gör ett-ett, sen Tjerna, kungen, han har spelat i elva år, och han gör mål, mannen, Det blir inte bättre känsla än det här.'' / Martin Mutumba

''Det är det ögonblicket bästa i mitt liv'' / Kenny Pavey

''Det är det bästa jag någonsin upplevt. Jag är glad för AIK och alla jävla AIK:are. Var kommer alla fans i från?'' / Bojan Djordjic

Bojan vi är överallt, precis som vi alltid säger och det är så sant, vi är ta mig fan överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback