moving and moving on

Så lovet har inte varit det mäst perfekta. Från att börja med en kick of nere på Enköpings ända dans ställe för att se Kalle Bah och inse att vissa vänner skall lämnas i det förgångna. Till en ute kväll med the ladies på sport baren och där se att tjej snack kommer alltid handla om killar vare sig man är 12 eller 32. En road trip med gnagarna ner till Peking för att se AIK segra. Och sen tillbringa mina dagar med att riva upp gammla sår och minnen då jag packade min första flytt lådan. Till att stå naken i fyra timmar i ett rum fullt av främligar och sedan inviga maj med att bränna upp en soffa och äntligen släppa loss med vänner like the old days. Till att plöttsligt insjukna i magsjuka och tillbringa mina sista lov dagar med en blå hink, en klase bananer och Battlestar Galactica. Så när det kommer ner till att säga vad jag gjort detta lov.. Ah tröst shoppat och klackat om mina älsklings skor. Önskat att relationer av alla de slag vore mindre komplicerade och inse att Måndagar alltid kommer att vara den jobbigaste dagen i veckan. So that's my story

Kommentarer
Postat av: The getaway car

Jag önskar oxå att relationer vore enklare. Fast med tiden kan det bli enklare.. på ett sätt iaf <3

2009-05-03 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback