lite trasiga och knasiga

detta har inte bara varit en stad för mig, hela denna staden har varit mitt hem. I alla hörn och kanter av staden finns människor som alltid viskar ''du är alltid vällkommen att bo hos mig'' . Dessa trygga ord har väl kommit till pass. Dessa familjer som utan tvekan tagit mig in och fått mig att känna mig hemma. Jag saknar den tasiga trasdocke familjen och allt som där hörde till. Dag ut och dag in spenderade vi tillsammans, allihopa lika trasiga och felplaserade. Jag har nostalgi trippar och vill att ni ska veta att jag kommer aldrig glömma någon av er.
Trasdockorna <3

Kommentarer
Postat av: kakan

Fast i den här staden finns delar av din riktiga familj som älskar dig genom allt!! och du VET att du alltid är välkommen hem till mig!! Så det så!! <3

2009-06-02 @ 08:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback