It's the hard knock life for us

I fredags blev det pluggande och sedan ner för att ta en drink med gnagar gänget, vilket inte blev en drink utan höll mig kvar tills stängnings dax. Träffade massor med gammla vänner och det var allmänt skönt att sitta på Olles ute servering denna kväll. Lördagen var det hem tills Sockrets föräldrar för att fira hennes födelsedag med hennes släkt och vänner. På kvällen var det bara jag, Elin, Madde, Tomaz och Sockret kvar och vi satt ute på den stekheta altanen och drack vin/öl, kedjerökte och snackade massor med skit. Super mysigt. När myggen blev för outhärdliga flyttade vi oss in och spelade orangino och inte förrens 4 började vi vandrigen hemmåt. En mysig helg med sena nätter. Idag har jag legat med min dator i soffan och pluggat även fast jag har en allergisk chock förmodligen från allt pollen, ögon och näsan rinner och på det har jag tandvärk. Men har skickat in två uppsattser så nu är det bara detta förbenade solo. Jag kommer skämmas ihjäl imårgon men måste få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback