It's just another manic Monday

Måndag, ja jag tänker gnälla ännu mer på denna dumma, jobbiga onödiga dag. Min Måndag börjar klockan 7 på morgonen med att slänga på sig kläder, borsta tänderna och slänga sig ut genom dörren 15 minuter senare för att knata ner till tåget som för mig till stockholm för att ta tunelbanan och tvärbanan till skolan och börja dagen med Nationellt prov i Engelska B. Dagens förlopp lyder sedan; Retioriktävling, Jazz dans lektion och skriva en dans analys på dans förestälnigen ''RÖK''. Springa till jobbet för att ha månads möts.. Ah har jobbat där sedan februari och detta är första gången jag har månads möte, lite suspekt men Chefen sa att det var superviktigt att alla kom och vem är jag att ifrågasätta då. Och när man ändå är där kan man lika gärna jobba. Så blir en hemma igen strax innan halv 12 och kassta i sig lite middag. Måndagen känns helt, helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback