You're a falling star

16 Juli 2009
Rapport från den röda stugan med vita knutar.
Jag blev väkt imårrse av två öekfulla barn som ville hoppa i min säng, tjivas med varandra, leka mamma, pappa, barn och mysa. Dock slutade leken i tårar för att båda bestämde sig för att de ville ligga på exakt samma ställe i sängen. Sommar väder med sol, blåst och spöregn. Idag har jag bakat, som vanligt på sommaren och som alltid vart de en tiger kaka, lite för att jag ville äta kaksmet till lunch och lite för att jag har ett enormt sockersug sedan jag hörde glass bilen åka förbi igår kväll. På dagens spel meny stod: Ricoshet Robot, Memory och Gift Trap samt kort spelen Daim, 7, vänd 10, svarta maja och finns i sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback