when you're the best of friends

Jul Lovet del 9 - Lördag 27/12
Lill- Elins 18 års Fest [X]

packa, packa, packa för i mårgon bar det iväg till götet. Åkte och handlade för att ha allting redo. och sen var det bara att fixa i ordning sig för kvällens fest. Villket så klart får mig att tänka på hur länge jag kännt Lill-Elin, hur mycket vi gjort tillsammans, villka drömmar och planer vi haft tillsammans. Hur vi växt tillsammans. Alltihopa gjorde mig väldigt nostalgisk. Alla dessa kvällar på slånberssan, alla dessa fester som vi nu aldrig skulle drömma om att gå på. Alla männiksor som kommit och gått där i våran lilla familj av trasiga människor. Vart alla är nu i sinna liv, det hade jag aldrig kunnat tänka mig då, då för 4 år sedan.

ej klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback