get the party started

Hur man firar en Ash

Stressig dag när man ska fria en liten Ash, började med att jag och S tog bilen till sthlm men eftersom Ash inte skulle få reda på nogot fick han släppa mig vid parkeringen, själva firandet började med att Chris och S kom ner till matsalen när vi satt och åt (lite svårt att försöka hålla kvar henne där utan att
avslöja något då dom var så sega, tror aldrig jag ätit så långsamt) så kom dom med en muffin med ett ljus i och sjöng för henne, sen åkte Jag, Ash, S, Rasmus och Erik till Enköping, först till maxi och handlade mat till middagen sen hem till Emma så åt vi tårta som jag och S stått uppe till halv 12 natten innan och lagat. En rosa tårta med gröna bokstäver och många symboler. Sen åkte vi ner och bowlade, med Joanna o Bobin. Vi spelade på två banor, Bobin, joanna o S på den ena, jag, ash, rasmus och Erik på den andra. Vem som van var väll lite oklart men det var kul iag länge sedan jag spelade bowling nu. Nu är klockan alltså i 6 tiden, vi åker förbi mig och jag och Ash spring upp för att hämta sing star, då Ash inte känner sig så pepp eftersom hon känner att hon har fel kläder så fixade vi om henne, slängde åt henne lite kläder, så från röda jeans och en munk jacka till en kjöl och en röd v-ringad t-shirt ;)  så åkte vi tillbaks till lägenheten och lagade tacos, äter middag och dricker bubbel (då det faktiskt är födelsedag). Sen blöv det sing star för glatta livet ännda tills 22.09 då deras tåg tillbaks till sthlm gick. Hoppas att du haft en bra födelsedag iaf gumman, för vårat ända mål var att du skulle ha kul <3

Sen åkte vi hem och grattade lilla Fredde också som fyller 19 idag


Kommentarer
Postat av: Ash

Bästa födelsedagen någonsin! <3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback