party like a rockstar

En allmän uppdatering är jag nog skylldig er, så här kommer allt från party fronten:

Helgen v5 vart det Fredags fest, vi drog hem till Emms och blev fixade, bilden är på när Emms stylar mitt hår som en film stjärna ;) Fest som vanligt hos Jocke :) relativt mycket folk och kul var det, när vi drog ifrån festen vart det dock tjaffs men sånt får man väll räkna med, allt kan ju inte vara bra jämt. Lördagen vart det också fest, nästan samma människor, några utbytta. Mycket shlager musik vart det denna helg och många låtar som det sjöngs/skreks med i :)

Helgen v6 vart det Fredags fest, uppe hos Jocke igen :) en hel del annat folk än vad som brukar vara där och denna fest gick i GH tema då Bobin hade med sitt GH upp så i ''spel rummet'' spelades det GH för fulla muggar nästan hela kvällen. Jag sprang runt som en liten flicka tagen ur en manga serie dock utan toffsar i håret :P Också väldigt roligt hade man det, dock värkar det tyvärr blivit en rutin att det blir tjafs på fredag kvällar för även denna helg vart det tjaffs. Så vi drog över festen till efterfest hos Mariah och Fabbe, det vart chill mode på det hela men det var också skönt. Lördagen var jag så seg så jag låg större delen av dan och hinkade vatten och glodde på film, kom hem kl 9 på kvällen då var det lite försent att göra nått och alla andra hade vigt denna dag till att kolla på melodifestivalen och då jag anser att del finalerna är bull shitt och bara kollar på den där vi värkligen röstar fram vinnaren så sket jag i det. Strax efter 12 drog jag upp till Lillebror och gänget och kollade på film där, om man nu bara ska ligga och kolla på film kan man ju lika gärna göra det med sällskap, så det vart en del filmer och en massa skit snack, strax efter 7 på morgonen så somnade jag, vaknade halv 1 pigg som en nöt kärna fast Söndagen gick också åt till att kolla på film och äta BJ glass ;D Gick hem halv 8 för att äta middag och tårta :)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback