times getting a little crazy I've been getting a little lazy

Då har jag varit lite lat här igen då, ber så häskt mycket om ursäkt men det kan ju ha med att min dator har krashat att göra. Som sagt så var både hårdisken och moderkorttet krashat så den gick inte att rädd :(

Men så mycket nytt har inte hänt, helgen vart de fest med storebror och hans flickvänn,
Spelade gh och spårade ur. På lördagen vart det mys/vin kväll med Jennie och Freddie :) Så först färgade jag jennies hår och sen matade och nattade faktiskt jag Aron (ja, jag är stolt)  sen vart det vin provning eller ja en hel del favorit i repris och massor med skit snack, i bakrunden hade vi melodifestivalen och the hot chick, super mysigt.

Och sen är det ju så att jag har sportlov så i Måndags så sov jag super länge, sen låg jag i soffan och kollade på tv, lagade mat, åt mat, tvättade, städade lite, duschade, ah och sen på kvällen drog jag hem till Lillebror och kollade på Dexter.

Igår och Idag har jag jobbat mellan 13.00-21.00 så inte haft tid och gjort något annat, men jag sov hos Bella då mellan tisdan och onsdan (hon jobbar också med mig) Men vi var båda för trötta för att göra någonting faktiskt, vi kollade på Djävulen bär Prada men vi orkade inte änns se klart den för så trötta var vi. Men det har gått bra på jobbet iallafall fått 3 stämplar till och med.

Fast det är ju så att det har ju hänt en del nytt fast det var idag alltihopa har fått 4 nya saker. Först har jag fått ett par nya skor (yey, älskar skor detta är ett par fodrade gympaskor jälvklart från din sko), sen fick jag en semla (en dag för sent men va fan jag har egen fetonsdag), Sen är min nya dator nu beställd så ska få den på måndag (ska bli super skönt, plus att vi har köpt den med XP och inte Vista, och en externhårdisk så jag kanske får platts med saker till och med, och på den externahårdisken så ligger alla mina grejer från den gammla dator, det gick att rädd vet inte vad jag skulle gjort annars) Och sisst men inte minst så köpte mina föräldrar lägenhet idag, i kungsängen. Ska bli super skönt att flytta hårifrån men satidigt läskigt och sorgligt jag menar jag har ju bott här i dryga 18 år, har växt upp här, har alla minnen här, har i stortsätt alla mina vänner här.. Men jag kan ju alltid åka hit och det ska bli skönt att flytta både för att jag slipper Enköping och för att jag får ett större och bättre rum (eget badrum och egen ytterdörr) Och jo föräseten så ska det ju såklart bli lite jobbit att flytta då min syster inte följer med så jag ska bo själv med mina föräldrar och det känns lite läskigt och jobbit att inte kunna träffa min syster hela tiden. Men glaset är halv fullt och vi blickar frammåt med vindrutetorkare, detta kan bli hur bra som hällst.

Kommentarer
Postat av: kakan

Men det blir närmare till mig!! :)

2009-03-02 @ 11:20:14
Postat av: Ash

Jag kan ju flyttamed? :P Kidding, men varför har du inte sagt nått för? Trött på att behöva kolla med andra elelr läsa på internet för att få veta vad som händer i ditt liv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback