my eyes are open wide

Nu har jag alltså börjat jobba och har fått shemat också, tisdag, onsdag och torsdag kl 17.00-21.00 så det är häliga dagar då man går hemmifrån 07.15 och stiger in hemma igen 23.30, härligt.. fast det kommer vara härligt den 25/3 då första lönen kommer :D längtar...

Har börjat kolla på en ny serie också Dexter, den är jätte bra och jätte skum :P sitter o kollar med Lillebror avsnitt efter avsnitt, efter som jag alltid lyckas somna när vi sätter på det andra avsnittet :P haha. Idag var det kort dag i skolan, skit skönt eftersom jag kommit hem halv 12 dom andra dagarna. Vi kollade på film ''Gone baby, gone'' den var bra, och hämsk efter det skulle vi analysera filmen på engelska, prata om villka samhällsproblem filmen tog upp och så. Efter det var skol dagen slut så där kl 12. Naajs. Så åkte hem, hoppade dock av i bålsta och åkte bil resten av vägen med Lillebror då han hade någon jobb leverans där idag fast han slutade efter den så vi åkte hem till honom och kollade på Dexter. Sen hämtade vi Storebror och åkte ut på landet för att byta bilar, snackade lite skit och lyssnade på musik. Efter detta vart det upp till Emms, snacka mer skit, fläckt röka och kolla på Hercules ;) det är så härligt när man kan alla repliker. Drog därifrån strax efter halv 7 för att ta en cigg med Andersson, så fick ja en alla hjärtans dag prisent också :D (älskar prisenter) Så nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Sen ikväll ska jag hem till Sockret och snacka skit, äta godis och kolla på film.

Imårgon så ska jag ta bussen till Västerås kl 09.40 för att hjälpa till innan Brölloppet (ska som sagt på bröllopp imårgon) Min yngsta Farbror ska gifta sig :) Sen på kvällen blir det middag och vin med mina singel vänner ;D Det blir nog en bra dag imårgon trotts att man är singel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback