help me

min dator har pajat :'( chocken jag fick när jag kom hem och såg min älskade dator helt svart med någon vit obegriplig text på, och när den väl kom på så fungerade ingenting, inte internett, inte tangentbordet, ingenting, så jag startade om den och nu går den inte att få på, den kommer så långt att skärmen är svart och det är ett vitt blinkande _ men längre än så kommer den inte, min äslkade dator, jag är helt förkrossad och har små gråtit hela dagen :( Tanken på att alla mina bilder med alla minnen på kan vara bortta föralltid är helt genomträngade förfärligt. Men min första tanke var, hur fan ska jag kunna somna i natt? utan sällskap och utan dator? känndes totalt omöjligt. Vad gör jag utan min dator? Allt finns ju där.. Inga ciggaretter hade jag häller och inga pengar att köpa ny för. Så där satt jag, utan min dator och utan ciggaretter, kännslorna gick som en berg o dal bana..

Men det löste sig så att först kom min räddare i nöden Andersson och lämnade ett paket cigg till mig så jag kunde lugna ner mig lite och nu så sitter jag hemma hos min räddare i nöden Sockret. Så ska kolla på beck och äta snacks med henne. Så ikväll har jag tillgång till dator och ska dela säng med Sockret, och Pepsi & Disel så klart, mina saknade små katter. Ska bli mysigt, lite som igår som också slutade med att jag och Sockret åt chips och kollade på Beck, somande båda två i soffan för att sedan lägga oss i sängen och somna in till mer beck. Repris i natt fast utan soffan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag startar den nya skvaller bloggen, här kan du läsa om allt skvaller som händer i enköping. Allt från intriger till otrohet och one night stands. Vi berättar allt utan att ta hänsyn till vad folket tycker.



har du något skvaller du vill framföra eller dela med dig så skriv gärna ett mail till vår mail eller blogg (
[email protected] ) du kan välja att vara helt anonym ifall det är fallet.



Du kan även kommentera inläggen men vi kommer att godkänna om dom ska läggas upp eller inte och där kan du också vara anonym.

2009-02-16 @ 09:48:39
URL: http://enkopingsskvaller.blogg.se/
Postat av: kakan

Stackars lilla pyret! Hur går det på ditt nya jobb då? Storkovan? kram

2009-02-16 @ 15:34:15
Postat av: Pyret

Ja, krama mig :'( Jo men det går bra :P Nja kanske inte med det är ju ett helt okej första jobb/deltids jobb, ska bli skönt att få extra pengar så att man kan ha råd med lite saker :) Kram

2009-02-18 @ 23:16:34
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback