hard work, work

Sen för er som missat det så har jag även fått jobb :) ett deltids jobb som telefonförsäljare så kanske inte så mycket att jubla för tycker ni men jag kommer i alla fall tjäna pengar, så det så. 

I skolan så, ja för det första så avslutade vi nu Matte och Sammhällsekonomi projektet, Fick MVG på slut provet i matte B, så väldigt glad där, vi har inte fått betyget på samhälls ekonomin än men jag satt uppe natten innan inlämnig och skrev hela skiten. Nu har vi ''deckar projekt'' som inehåller Samhällskunskap A, Svenska B, Historia A och Engelska B, vi ska läsa böcker och sen har vi massor med olika exeminationer på det, jag blev tilldelad boken ''Laser mannen'' ska bli intressant att läsa, fast hade hälldre läst ''Män som hatar kvinnor'' .

Annars är det väll inte så mycket där, vart en aning arg förra veckan då dom bestämmt att vi skulle åka på studiebesök och se en film, en afrikansk film på franska och när jag pratade med läraren och sa liksom att ah men jag kan inte franska fick jag som svar ''men det finns ju svensk text'', som att jag inte fattade det, MEN JAG HINNER INTE LÄSA TEXTEN!!! Villket dom borde veta då dom vet hur det är med allt det andra, när jag förklarat allt för 3 olika lärare fick jag beskedet att jag inte skulle behöva gå då dom toltalt glömt bort det. Känndes ju bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback