so this is christmas

Julafton imårgon eller idag om man vill säga de så och självklart kan jag inte sova. Jag vrider och vänder på mig men tröttheten kommer inte förmodligen för att jag vet att de är så viktigt att jag sover inatt för att orka med mårgon dagen. Men nej det går inte. Spenderat kvällen med att lacka paket så de står härliga till, syskonbarnen små är här allihopa men dom sover sött sedan länge tillbaka, syster också. Katterna mina är jätte mysiga ikväll, pepsi har gosat ihop sig i min fotända och Disel myser med mig han är jätte härlig tills att han kväver mig med katt hår men de är sånt man får ta. Gick ut och tog en cigg nyss hoppas på att de ska hjälpa mig att få lite frid och förhopnings vis snart somna. Nu ska jag göra ett nytt försök, God natt och God Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback