I don't care who you are, where you're from, what you did

Så nu har jag nästan gått en vecka i skolan. Än så länge domineras det av backstreet boys yra, dålig planering och långa dagar. Annars så satt jag barnvakt åt Nova och Loke i helgen, mysigt. Vi lekte i lekparken, badade, åt pizza och kollade på lite kalle anka. Sen var jag ute och spelade billjard och tog några drinkar med tusin Hampus på söndagen det var också otrolig trevligt. Roligaste var väll den ''prostituerade'' transan som började prata med oss på pendeln, mycket intressant.

Igår var det buss tur, sitsing runt om i sthlm för att kolla på olika bygg stilar och även miljonprograms byggena och ABC byggena. Intressant? Nja vid klockan två sov majoriteten av bussen (vi åkte mellan halv 11 och 4) Sen knallade jag runt på stan med Malin och malins kompis Anna. Vi tog en fika på Sandys, beställnigarna var, en choklad muffin, en kladkaka och en browni. Sen mötte jag upp pojkarna, käkade på BK och gick sedan ut på Retro. Hade full uppsikt av damernas sverige - ryssland match. Snubblade in hemma vid halv 1, inte för att vi drog sent från krogen utan för att det tar sån jävla tid att komma hem, speciellt om man får vänta en halvtimme på bussen också. Sån tur var så hade jag min egna bok uppläsare bara ett telefonsamtal bort, så jag lyssnade på Harry Potter 6. Behövde ju ''läsa'' boken nu när jag sätt filmen.

Idag började vi halv 1, våran street lärare var sjuk så Tesa hoppade in istället vilket faktist var super kul, vi gjorde en roligt show jazz korografi till en Whitney Houston låt, svettigt och roligt. Föjt av en föreläsning i scenisk produktion och sedan var dagen slut. Så skönt om de kunde vara så varje onsdag men nej vi ska börja halv 9 i vanliga fall.

Jusst nu fasar jag till tusen inför att gå till tandläkarn imårrn. Eller Tandregleringsspeciallisten är det men ändå. Ska åka till Enköping iaf och de är alltid mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback