Here you come again

lilla stora syster var här i helgen så när jag kom hem igår 
(tyvärr alldeles för sent för att åka till enköping och festa villket gjorde mig otroligt bitter) men vi spelade kort och pratade massor om hennes nya skola och nollnigen. Hon har ju flyttat till Bolänge för att plugga på högskolan där uppe och det värkar gå bra för henne, väldigt kostigt känns det att hon inte bor med mig längre men de var ju oundvikligt. Kul att hon kommer och hällsar på i alla fall. Men jo jag saknar henne och hon kanske saknar mig också för munnen på henne gick i ett så våran kära mor och far blev lite irriterade för att hon pratade så mycket.  Vi har ju ändå alltid bott ihop. Men ni vet ju vad dom säger..
Förändring förnyar.

Hoppas du har det super i alla fall Syster yster
och att de blir en mumsig tre rätters middag. :)


På bildern har vi syster yster på våran skid semester uppe i fjällen 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback