and baby when it's love, if its not rough it isn't fun

Förlåt kära läsare, men jag är så stressad nu förtidn att jag tror att jag fått stressmage så måste varva ner ett tag, när nu jag ska ha tid för det. Det har ju hänt massvis sedan senast.

den 21 mars hade jag öppet hus så hade ett proppat hus mellan halv 2 och halv 7, det var roligt och mysigt men lite jobbigt då man inte hade riktigt tid att prata på riktigt med någon. Men tack till alla ni som dök upp det var jätte roligt att så många gjorde det :) Jag fick massvis med flytta hemifrån saker (MASSVIS), tre super fina halsband, körkorts pengar och grejer :) Och av systrarna Lönholm fick jag en night/day on the town ;) Efter att alla avlägsnat sig vart det för krök och sen olles bara för att. Lite ledsen vart jag dock när jag inte behövde visa legg när jag köpte cigg. Men nu är man alltså 18, sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback