you better learn how to treat us right 'cause onces a good girl goes bad she never goes back

Spel nörden är här, har som sagt mini lan i helgen tsm med Pimen, Bobin, Joanna och Fredde. Igår försökte vi spela d2, men alla hade olika vesioner så när vi äntligen fixat så att alla hade samma så spelade vi två quests sen gav vi upp för det laggade så jeffla mycket :( Men då började vi spela CZ istället, gick bra stundvis och dåligt stundvis, spelade mäst samma bana men lite senare blev det gungame. Åkte hem till mig vid två tiden, Pimen deckade ganska på en gång medans jag, Bobin och Fredde kollade på Transporter innan vi gick och la oss.

Idag åkte vi till sthlm för att kolla på Joannas bowling match, var en intressant resa dig. GPS'en ville inte ricktigt visa oss rätt väg dit så vi kom lite sent men ändå. Blev allsång till rock balader och gyllenetider på vägen hem.

Har installerat Sims 2 på min dator så fasnade lite i det men nu ska vi väll ta och spela Swat 4 snart, sen blir det nog lite CS eller CZ innan vi ger upp för kvällen.

Har fått en ny kusin också :) men det berättar jag mer om imårgon.. Nu ska jag tillbaks till spelande för dom har precis satt på GH3 på tv'n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback