you act like you never had love and you want me to go without

Frysen igår då, impro träning och sen arbetspass. Jag och Ash drog iväg och käkade lunch så lallade vi runt tills mitt tåg gick 18.07, hem till Enköping och hjälpa Pimen att packa och städa lägenheten, bar bla. ner en soffa. Den Ni!! Sen åkte vi ut på landet, Anne o Bo myste vid den nya kaminen. Vi lagade iordning lite kvällsmat och drack fanta för en hel arme. Så kollade jag på nyheterna medans Pimen duschade. Sen var det dax att sova eftersom även fast jag är ledig så är ju inte resten av värden det.

Så upp i mårrse klockan halv 6, åka in till stan och hem till min egen säng och decka. Vaknade halv 2 och nu har jag väldigt tråkigt. Men jag orkar inte dra upp mig till att göra någonting häller, vill laga en god lunch och titta på tv typ. Men kylskåpet sa annat så har inte bestämt mig för hur det blir häller i dessa fattiga dagar kan man inte få allt man vill ha. Tihi, nej men är glad för att jag har en en öras head set jusst nu så jag kan lyssna på musik på tåget och så. Börjar få lite abstinens efter mina små päron festisar som jag slukade varje dag för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

fin banner

Postat av: fanny

Du har en super bra blogg :)



kan jag få be om en tjänst! Jag är nämligen med i en tävling mellan olika bloggar . skulle vara snällt om du röstade på mig ! Det skulle vara guld värt.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2275734

2008-09-24 @ 14:45:02
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback