happiness is just around the corner

Men du nu är faktiskt läget så här att hur jag än vrider och vänder på saker och ting är jag fortfarande rädd att hoppa, rädd för att falla, rädd för att landa. Sitter och lyssnar till Tårka dina tårar med Niklas Strömstedt, på Onsdag gäller det, black at heart <3

Sen vill jag ju passa på att säja grattis till Bobin som fick sitt kör kort idag :) och Grattis till Sara som fick en jätte söt liten pojke i tisdags, längtar tills jag får träffa er.

Är ganska så frustrerad, vet inte riktigt om jag ska skrika eller gråta åt alla dessa idiotiska vuxna människors fördommar som förstör. Tur att jag har lilla Pimen att prata med då.

Annars funkar jag bra så ni behöver inte oroa er ska sova lite nu har muntligt prov i matte B imårgon, wish me luck

Kommentarer
Postat av: kakan

Vaddå, vilken vuxen har sagt vaddå? Jag vill i alla fall bara kramas och säga att du är bra som du är, men att ibland kan det bli så att man när man är lite yngre snöar in på och snurrar in sig i osunda resonemang, men det hör till! Och då får man bara gilla läget, och vara himla tacksam för att det finns en hel hög med sköna familjemedlemmar som bara väntar på att få plocka upp en och ge en kram och en karamell, jag har dessutom 3 pyttesmå sköna typer som älskar dig gränslöst så det så! :P

2008-09-26 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback