'Cause no one knows me underneath these clothes

Nu kära vänner, ovänner, släktingar och hemliga beundrare ligger Pyret till sängs igen. Inte med en pojke utan med min groda och en otrolig huvudvärk. Dagen blev alltså inte riktigt vad den skulle varit, men dom tre första avsnitten av Gossip girl s.2 har ju börjat sändas och nu även landat i min lilla dator. Det gäller att  spendera tiden väl när man är sängliggandes.  Eftersom min mage häller inte velat vara min medarbetare idag har jag hittils bara lyckats få i mig Cola,  Choklad och Ipren men inga tårar fällda för det. Men nu ska jag tillbaks till mitt uppvilandes förmodligen lägger jag mig i ett varmt bad senare måste börja sakta ner saker och ting innan jag blir utbränd på riktigt, kropp och själ måste också dom få vila.

Kommentarer
Postat av: shorty

låter som en bra idé .. skulle vilja göra detsamma men har inte tid :/ njut av att få vila och rensa dina tankar med en vän, det kanske får såren att läka lite snabbare :)

2008-09-17 @ 09:49:02
Postat av: Pyret

inte för att vara den men vem är du?

Postat av: shorty

finns bara två shorty ...

2008-09-19 @ 08:22:07
Postat av: Pyret

Okej men då måste jag bara fråga, hur tänkte du när du skrev det där? tänkte du att jag skulle bli glad för att du skrev eller hörde av dig? Jag vill inte ha nånting som hällst med dig att göra.

2008-09-19 @ 19:57:36
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: kakan

ooops, gnistorna yr!

2008-09-26 @ 13:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback