what a beautiful day

Fredag - what a day
Villken underbar dag det har varit idag, vaknade brevid en pojke i en alldeles för stor säng, av en underbar komentar som gjorde att ''i don't wanna' miss a thing'' spelades i mitt huvud hela morgonen. Eftersom jag var ledig låg jag och snozade i sängen enda tills han kom tillbaks från jobbet. Vi åkte till sthlm senare på kvällen men vi bestämde oss för att sthlm sög denna dag så vi åkte tillbaks till Enköping, drog driven vid stäket och hade en super rolig middag i bilen på motorvägen som gjorde denna kväll ännu mer värd. Väll i Enköping plockade vi lite filmer, träffade Bobin och Fredde en snabbis och spenderade resten av kvällen med att titta på dessa filmer.

Lördagen var det match, så iväg till Solna bar det, Jag och Sebastian i den ena bilen och Joanna, Bobin och Fredde i den andra, lite roliga omkörningar och vifftandes med halsdukar. Så blev lilla Sebastian frälst också och han gick på sin första AIK match, och på Norra stå sjöng han även ''Vi ser hur solen stiger över råsunda''. Super härlig match var det också då vi vann med 2 - 0, hoppade från 10 plats till 6 och i och med det ligger nu över både Hammarby och Djurgården. Super härligt :) (
AIK - IFK Norrköping FK) Så åkte vi hem igen spenderade kvällen tillsammans alla 5, åt middag på karavan och spelade singstar och buzz.
   
        

Igår blev det städning.. Har lite får några galjar har jag insett så blev ändå en hel sopsäck med kläder i.. Men jag blev sjuk i går, det är därför jag ligger hemma idag. Förmodligen i mårgon också.. Kanske fångat lite influensa..

Kommentarer
Postat av: Jennie :)

AAHH!! NEJ inte vara sjuk, du måste vara frisk på lördag, måste måste måste!!!

Postat av: Pyret

Ja vet, det är mitt mål MÅSTE bli frisk innan helgen !!

2008-10-20 @ 15:56:58
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: kakan

Och du träffade din syster och dina syskonbarn i lördags! Man fick ju möjligheten att inspektera nya PV:n...jo jo

2008-10-21 @ 15:54:23
Postat av: Pyret

Jo precis och det är alltid lika roligt att mysa lite med min syster och hennes godisar :) Meen... vad tycks då? Keeper?

2008-10-21 @ 19:34:53
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback