and they asked me if I would

Helgen, oj tråkigaste helgen på riktigt länge.. i Fredags var jag med lilla Joanna eftersom alla pojkar skulle gå på joar. Vi kom hem till Sockret och spelade Buzz, sen satt vi hemma hos mig och kollade på Gossip Girl s.2. Och på natten fick vi båda två ta hand om varsin full kille. Lördagen låg jag inne hela dagen och bara kollade på Boston Public, Jag nålade naglarna lila så tråkigt hade jag, vid 8 tiden så var jag så utråkad så bestämde mig för att gå ut iallafall men det var ju bara tid slängd i sjön. Om jag säjer så här; höjd punkten av kvällen var när Joanna, Bobin o Blondi körde hem mig. Då kanske ni har en susning om villken tråkig kväll jag hade. Söndagen blev mycket mer händelserik, var nere på Olles och Kollade på matchen Halmstads BK - AIK och Djurgården - GIF Sundsvall eftersom dom sändes samtidigt. Vi var inte lyckliga när vi gick därifrån kan jag ju säja. Bättre blev det inte häller när vi försökte liva upp stämmnigen med att spela ''Tack o lov är jag Gnagare'' och bilen plöttsligt tvär vägrar mitt i en sväng, vi han ställa oss lite åt sidan annars stod vi helt still. Blev ut för att putta bilen till ett lämbligare ställe att stå på. Men när Bobins mamma kom och vi hade matat bilen med lite kärlek och bensin så startade den igen och vi kom upp till Bergvreten. Pappa min kom och hämtade mig så åkte vi och köpte pizza, fick en chans att kolla igenom Cosmo men villken nytta gjorde det när jag la ifrån mig den och såg att den var från 2002 :P Senare på kvällen kom Bobin, Joanna o Blondi tillbaks och vi körde ett fartfyllt, kännslomässigt parti av Memori, för att sitera ''Memori, på liv och död'' så två omgångar av Memori första vann Joanna och Jag kom tvåa, andra vann Jag och Joanna kom tvåa (killarna var inte så bra på det där med att minnas) Sen spelade vi ett parti Blackout också som Bobin vann tillslut. När vi spelat klart så åkte jag ut till Pimen och kollade på Waiting... som var skit bra xD

Och nu sitter jag här, gick upp vid halv 6. Trött som ett djur men hann ju med att skriva detta innan jag går till tåget så..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halluu, är du ledig nåndag måste vi ju gå ut å gå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback