if life was a song, would you sing it with me

fortfarande sjuk och så grymt tråkigt är det, haft så tråkigt att jag legat och kollat på twins (ni vet käpt det här nu får du tio grejer på köpet och du ringer nu får du tjugo onödiga grejer på köpet). Men men, sen har jag kollat på Heroes sesong 3, åh vad jag saknat Heroes. Annars ligger jag nu i soffan men näsdukar överallt, har tagit ut datorn hit så jag slipper vara instängd i mitt rum. Nu har jag även satt på ''Livet är en shlager'' på tv'n gammal hederlig VHS.

Glömde ju berätta att jag och pappa åkte till Västerås förra Torsdagen. Hällsade på Rune och hans familj, har ju fått en ny kusin där. Lilla Alma, söt liten bäbis. Och så har vi ju Damien som har blivit så stor, springer runt överallt och har hår på huvet till tusen :) vi tog en fika tillsammans men mäst fick vi passa så att Damien inte skulle äta alla kakorna, men klockan blev mycket och Damien behövde sova, var när att jag fick med mig både en och två bäbisar hem men sen bestämde vi att det fick bli en annan gång. När vi kommit därifrån åkte vi och hälsade på farfar, första gången jag såg graven det var välldigt jobbigt men känns skönt att han inte ligger i en minneslund som mormor då det är lättare att veta vart man ska vända sig. Vet inte vad jag ska säja mer än att jag saknar dig Farfar.

.
     
Damien, Alma och Damien igen

Kommentarer
Postat av: Sockret

Tack för att du höll tummarna det hjälpte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback