time has gone bye and things have changed

Fredag, skolan förförsta gången denna veckan, gick upp klockan 6 för att åka med Sebastian och Bobin till sthlm eftersom dom skulle jobba runt där, var inte alls trött det var skit kul :) Så släppte dom mig vid frysen tio i 9, tog en cigg med min lilla Ash innan vi började.. Gjorde inte mycket dom som hade tjänat in mäst pengar dagen innan fick bio biljetter (vi har haft solidaritets projekt denna veckan då vi skulle sammla in pengar till Unga hemlösa, dock har ju jag varit sjuk så inte varit delaktig någonting tyvärr)  Sen fick vi se på film ''thank you for smoking'' jag tyckte den var bra faktiskt. Ja sen blev det BK med Ash rulla runt lite i stan innan föreställning började, skolan hade fixat så vi fått biljetter till Culbergballeten, såg deras förestellning ''som om'' det var super kul att få den chansen och sen fick vi ställa frågor och så till dansarna efteråt. Så igen Enköping, mysa lite med Sebastian innan jag följde med Palle som sällskap till Västerås så han kunde köpa orm mat, fick se Nellie också, fast hon sov mäst men underbart söt är hon. Lite kul att träffa Palle också. Sen tillbaks till Enköping, äta midag innan man drog ner till Olle's och kollade på hocky med Sebastian, Bobin, Joanna och Fredde. Sen lullade vi runt med dom hela kvällen.. Eller ah tills nu 23:04. Så nu ska vi bada och sen krypa ner...

Mycket imårgon, först Dop för lilla Aron och sen teater ''Avenue Q'' med familjen +Sebastian och Patrik +Kusin Hampus med flickvänn +PA, Anna och Fredrik det ska bli kul :)

(Ursäkta fel stavningarna men är trött och stressad så orkar inte kolla, ni får leva med det :P)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Och så mysigt det blev (: <3

Postat av: Sandra

Blaaaaj blaaj. Jag saaaknar dig! När jag flyttar hemifrån igen ska jag bjuda hem dig på pannbiff med kokt potatis, gräddsås, sallad med franskdressing och lingonsylt. Sen ska vi käka chokladpudding med grädde till efterrätt och så ska vi dricka mousserande vin och på kvällen innan vi sover ska vi titta på film och äta chips och godis. like back in the days! jag vill flytta hemifrån igen NU!

2008-10-29 @ 23:03:01
URL: http://sandralonnholm.wordpress.com
Postat av: Mamsen

Det är inte så farligt mycket felstavningar nu, det tar sig. Kram

2008-10-30 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback