welcome back, let's se what you got

Går dagen var hal, det var snöit och isigt. Jätte jobbigt men ändå så underbart magiskt med all snö. Hoppas den ligger kvar till på fredag nu bara så kanske jag kan få chansen att leka i snön med några som uppskattar snö lika mycket som jag. Åt middag med S och hans pappa igår, torino middag så klart :P  Sen började ajg och S se på den nya  serien, 90210 som är en ny tappning av våran gammla Beverly Hills 90210, lite gammal ansikten dyker upp men ungarna är bortskämmda och bakom flötet. Det kan bli väldigt spännande att se vad dom gör av detta och av vad vi såg i går så ska vi fortsätta kolla på den.

Idag har vi fått musiken som vi ska korografera i våra grupper till, eller våran trio. Musiken är.. ah vad ska jag säja.. Skit dåligt. det är någon brud med jobbig röst som sjunger på typ italienska. Ah vet inte hur jag ska orka att lyssna på denna låt 10 000 ggr. Men men..

Veckans Hinna med och planer är :
Fika med Jennie (Ons/Tor) [  ]
Köpa Badhuskort med Nikol (Ons/Tor) [  ]
Jul Baka med familj+släkt på Söndag [  ]
Barnvakt åt syskonbarnen på Fredag [  ]

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får själv välja vilken dag, I always have time for you ;)

Postat av: nicole

ring mig på torsdag så fixar vi det!

2008-11-25 @ 18:09:58
URL: http://nervdaller.blogspot.com
Postat av: Pyret

perfekt tjejer, I'll call u :)

2008-11-26 @ 10:30:39
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback