open up your mind and see like me

På den praktiska delen innom Dans/Improvisation o komposition fick jag VG+
På den skriftliga delen innom Dans/Improvisation o komposition fick jag IG


Det känns ju.. bra!? eller.. Aja men i alla fall, har börjat skirva på den där *beep* Novellen som ska utspela sig under medeltiden och inkludera vad som var typiskt för medletiden på det socialla-, politiska-, kullturella- och ekonomiska- planet. Mjoo vet inte hur det går ännu men har skrivit en sida i alla fall så det var det vi gjorde på teori lektionen idag som var Svenska B. Sen korograferade vi under dans lektionerna. Känns lite tajt att det ska vara klart om två veckor..  Vi övade lite inför nästa torsdag också men det var innan lektionen. Har oroligt ont i knät också, hoppas det går över annars vet jag inte vad jag gör.

Ikväll så skulle Jag, S och Jocke sitta hemma hos Jocke och kolla på film eftersom jag och S hyrde 5 filmer i går (såg två av dom i går) blev inget flim tittandes utan vi satt i Jocke's soffa pratade om allt mellan himmel och jord samtidigt som vi kedjerökte och drack läsk och kaffe. Skit sofft faktiskt. Nu ska jag och S däremot se på någon av dom 3 filmerna vi har kvar.

Imårgon blir det till att fixa badhus kort med Nikol och sedan fika med Jennie :) Mys med två av mina favorit tjejer


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig!

Postat av: Pyret

Saknar dig också, ska vi boka in oss på en tjejkväll nästa vecka?

2008-11-28 @ 13:04:16
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback