seven days a week

Oj, oj, Nu var det längesedan det skrevs någonting här, så vad har då hänt sen senast ah jag orkar inte skriva så detaljerat så lägger upp bilder på bdb också så förstår ni bättre utan att jag behöver romantisera det hela..

Uteseénde mässigt så har min kära syster och hobby frisör klippt av mig håret 
(ja, allt som var slitet iaf men det blev en hel del) detta resulterade även i att vi färgade hela håret rött, som back in the days.


På skolfronten har jag läst (lyssnat på) Animal Farm som faktiskt är en mycket ögon öppnande bok även om det är helt klart vad den ejentligen handlar om. Och sedan haft två eximinationer (ingen aning om hur det gick än) kring boken. Denna vecka startade vårat sissta projket för terminen som handlar om epoker, inte så pepp på det nej, Historia A, Svenska B(?) och Engelska B(?) har dom klämt in i det. Innom Passionen är det också mycket plugg och där måste vi plugga allting hemma eftersom vi tränar på lektions timmarna, och att plugga hemma är man inte speciellt pepp på då fitidstimmarna blir allt färre. Däremot så ska vi få stå på scen i början av december dock inte med en hel dans föreställning utan bara med någon/några kortta korografier men ändå, alltid kul att stå på scen.




På kärleksfronten så kan jag medela att jag och herr S firade 1 månad igår, villket firades (lite ovänat) rejält ska jag säja. Fick världens finaste (och största) röda ros till att börja med (som om att det inte hade räckt liksom), nej sedan bar det av till V-sterås där det blev tre rätters middag, helt underbart gott var det också. Och ni kanske trodde det skulle va slut här men nej sen blev det bio ''Låt den rätte komma in'' (Bilder på bdb)


Annars då!? Jo Nikol var här hemma hos mig i Enköping i Fredags och vi städade mitt rum, ja hon fick lov att övertala mig först villket jag är mycket imponerad över men nu är det rent och fint, ja till och med damsuget och mina anslagstavlor sitter äntligen uppe på väggen så nu saknar jag bara en garderåb. Så Nikol ska ha ett stort tack, inte bara för att hon hjälpt till (ah hon gjorde nog det mästa facktiskt) att städa mitt rum utan också för den coop kassen med kläder som jag fick av henne när vi sedan åkte hem till henne.


Nedräkningen är nere på 122 dagar nu så det börjar närma sig, sakta med säkert.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

S???

2008-11-20 @ 20:39:25
Postat av: Pyret

Sebastian, men hurru, ska vi träffas o ta en fika eller något nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback