so what's my damage today

Nu ska jag bli bätte och blogga mer igen så då måste jag ju skriva om idag. 
Åkte in med S till sthlm på morgonen, flum lektion orka göra nånting.. Sen luncha med Ash och Erik, sen luncha igen med Stefan men då bara som sällskap. Så hade vi studiebesök, dans seminarium, Morderna dansteatern på telefonplan. Örjan Andersson visade ett av sina värk (ah eller 5 av hans dansare visade ju värket) och sedan gick han igenom det och förklarade varför han gjort som han gjort etc. ganska intressant faktiskt. Men kan ju inte vara på telefonplan utan att hällsa på Stora Syster, så blev hem till henne när dans ''föreställnigen'' var slut, och dirket när jag kom dit så bar det iväg ut igen för att hämta Nova på dagis, så nu har jag sätta alla Novas fina teckningar på riktigt. Så hem och mysa med Syster, Nova och Loke, dricka lite te, prata like skit, plocka lite pärlor som for runt över hela golvet.. haha nej men det är alltid mysig att umgås med min Syster (och mina syskonbarn såklart, även fast hela insatts styrkan inte var där, Tudor var iväg och lekte med en kompis) Så kom Baltsar hem också vi åt lite pasta och tomatsås. Tog 18.07 tåget hem, gick på dom snor hala trotoarerna där den fina snön som fallit förvandlats till slask is och det kändes som att man hade vatte planing under fötterna.. Tog en cigg med S, kollade på medium med mina föräldrar, ja.. Slutligen tog jag en fika på donken med S och Cornelia.



Studiedag imårgon, fyfan så skönt, och sedan är det fredag och då är det helg.. Vet dock ej vad jag ska göra än, förslag!?


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Med mig? hm, jag var inte där iallafall..

2008-11-20 @ 20:36:47
Postat av: Pyret

Nej Cornelia L. som bor i Enköping


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback