the world is still sleepin' while I keep on dreaming

Del 4 Tjejsnack och Shopping


30 varje månad betyder för mig PENGAR!! Och denna gång hade jag bestämt mig för att inte spendera allt på mat och ciggaretter så jag ringde lilla Jennie och vi bestämde oss för att göra stan (ah om man kallar Enköpings Paus hus + JC stan så) Möte upp henne och lilla Aron i barnvagnen så klart vid 12 tiden. Så medans vi snackade skit för fulla muggar köpte vi det ena efter det andra, Sprang runt i Paus huset och åkte hiss. Fick knalla hem till familjen Lönholm en stund också så fick jag umgås lite med Sandra lilla söta och Aron medans Jennie körde resterande av sin familj till tåget för dom skulle på kryssning, fick nu även tillfälle att hålla i Aron ett tag också. Han är så lite och så söt, värkligen. När Jennie kom tillbaks gick vi tillbaks ner på stan, vi var ju inte klara än. Nu blev det Apoteket och JC, villket betyder kläder. Men vi blev allt lite hungriga av allt shoppande så vi bestämde oss för att avsluta dagen med en fika på kakelugnen. En äppelpaj för Jennie och en kladdkaka för mig. Super mysigt sätt att avsluta en lyckad dag på, så hade vi ju Aron i björn dräckt med oss också och bara det är ju mysigt. Jag tycks mig minnas att min systerson Tudor hade en likande dräkt/overål fast i orange när han var en liten bäbis (påpeka ännu en gång, gud vad tiden går fort för han har hunnit fyllt 6 år och är stor pojke nu).
   


Jo okej jag har gjort av med nästan alla mina pengar denna dag men har köpt mycket ''nödvändigt'' Men får ju tillbaks dryga hälften också när jag får pengarna från Barnvakten så det gör ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback