this is, is this, what is life

Sitter i skolan nu, ska ejentligen ha svenska lektion men jag bytte mina lektioner så jag slapp ha håla i 2 timmar så nu har jag arbetspass, mjo mycket givande.. Ska väll gå upp och ta närvaro och sen åka med Ash till Älvsjömässan. Har på Basgruppsmötet i alla fall bestämt oss för att skiva våra noveller om Medeltiden, kul kul.. Bättre än Ränesanen ändå för på medeltiden så brännde vi unga flickor på bål.

Kvällen kan gå lite i olika riktingar;
Kanske festa med Krulle och co.
Kanske dra upp till Jennie och leka med henne och Aron
Kanske leka med lill-Elin
Kanske umgås med S

Har inte bestämt mig än, har inte all fakta häller men när jag får dt blir det lättare att bestämma sig.

Kommentarer
Postat av: Jennie :)

jag tycker att leka med Jennie och Aron låter roligast (A)

Postat av: Pyret

Tihi, men det blev ju till att leka med dig och Aron också ;D<3

2008-11-24 @ 12:17:55
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback