It's black and it's white

Veckans Hinna med och planer är :
Fika med Jennie (Ons/Tor) [x] (Blev en lång promenad istället på Torsdag kvällen)
Köpa Badhuskort med Nikol (Ons/Tor) [  ] (uppskutet till kanske imårgon!?)
Jul Baka med familj+släkt på Söndag [  ]
Barnvakt åt syskonbarnen på Fredag [  ]

Så filmena vi hyrde var;
a Lot like love
American Pie Presents Beta House
Click
License to Wed
Wild Hogs

Sitter nu och väntar på S och Ash, sen ska jag åka till Systers jobb och hämta nyklar så att jag sedan kan åka hem dit och chilla lite tills mina söta syskonbarn kommer hem så blir jag barnvakt från 18.00 till obestämd tid, efter det blir det till Zinken och träffa/sova med Nikol och S.

Uppdatering
Så jävla irriterad, hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback