I don't wanna' sleep, I don't wanna' dream

Del 5 Hallowen


Sebastian har varit peppen hela dagen medans jag har shottat frukt och bär shotts som smakar morötter med min mamma. Duchat och peppat musik i badrummet. Vi åker i alla fall till Stockholm, ställer bilen på Zinken och tar tuben ut  till Bergshamre för att gå på fest hos Martin som jag senare fick reda på var en födelsedags fest serru Martin han fyllde år han. Tillsammans med en farlig bål med jordgubbar och stjärnfrukt i så socialliserade jag runt med den ena och den andra en hel del under fläkten med Sebastian och Gabbi men även ute på altanen med Nikol. Vid 10 snåret tog Jag, Sebastian, Nikol, Gabbi och Sara Tuben till nästa fest i Vårberg. Var på väg att inte komma dig då det stod på tåget att dom ändast gick till ... fick reda på av några vakter att det var för att någon hoppat/rammlat men det var tydligen på slutstationen så vi kom till vårberg i alla fall men det är alltid jobbigt/läskigt att höra sådant. På denna fest var det tydligen jätte mycket frysen människor dock var jag lite för ung för att se detta eftersom dom flästa gick ut förra året då jag bara gick i ettan eller åren innan men men det var kul ändå. Förutom att Sebastian slocknade och log och sov i någon/några timmar. Sara fick tillslut liv i honom i alla fall och vi tog en taxi till Zinken åt på något kebab ställe tillsammans med Chris, Felix och Darth Wader, ställetvara skit bra enligt alla andra men kyckling kebaben hade konsistensen av torr hund mat så jag var inte imponerad. Sen knallade vi hem till Nikol och somnade till ljudet av Nikol som pratade i telefon till 6 på morgonen :P Vaknade dagen efter och bestämde oss för att göra två flugor i en smäll, åka och hälla på Gabbi på donken i globen där vi skulle äta våran brunch. Hade hoppats på att suprica Cornelia men hon jobbade tyvärr inte :( vi fick åskdare också då det var ganska fullt i globen denna dag. Efter detta äventyr åkte Jag och min Sebastian tillbaks till sköna gröna Enköping.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

"min sebastian" - like it.



sen så hängde vi med jennie och freddie ju! på lördagkvällen där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback