good old days

Studiedag idag, eller ledig för mig eftersom hemuppgiften vi skulle göra var inte speciellt genomtänkt för sånna som mig så dom ska fixa en annan uppgift någon annan gång.. Sov länge skit skönt, sen lagade jag lunch och satt vid datorn. Det var inte förrns på kvällen jag kom igång, umgicks med Simon när han slutade jobba, snackade i några timmar sen åkte jag upp till Krulle och kollade på it's allways sunny in Philly (vet inte hur det stavas så förkorttningar is the shit). Skit kul att träffa killarna igen, man gör ju inte det varje dag tyvärr.

Har ju stött på Niklas, Felix och Joel från Kunskap också för några dagar sen, skit kul att träffa dom också har inte sätts sedan vi gick ut 9an, så det blev en del snackandes när vi stötte på varandra. Återträff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback