what a wonderful day

Vaknade i mårrse något sent men med en stor vilja, upp och hoppa i i duschen. Sen kom Simon hit med ciggaretter och körde mig till tåg stationen, han var något förvånad över min otroliga pigghet och glad het där vi åkte upp för drottninggatan och jag sjöng förglatta livet med på låtar jag aldrig hört förr. Sen till skolan då då, Jag och lilla Cori pluggade på bra med våra uppsatser om Isadora Duncan för att få till vårat slut betyg i Dans historia. Sen blev det ett par härliga timmars täning, först styrka och stretch och sen gick vi på den afrikanska korografin, åh så skön den va och jobbig för gud vad snabbt den gick. Helt genom svettiga gick vi till slut på Housen.

Halv 5 sprang jag ner till tvärbanan och här efter kommer en rad med missöden, alltid lika härligt att åka med SL när dom stannar och det blir förseningar etc. (sarkasm) Ah tunelbanan stannade iaf tillslut i gammla stan och då var klockan redan 3 minuter över 5 och mitt tåg gick 6 över, när vi kom till centralen var hon 5 över och jag sprang, gud vad jag sprang för att precis få se tåget åka.. Suckade men var inte så mycket att göra åt saken så fick sätta mig på 36 tåget istället. När jag äntligen rullade in i Enköping körde jag och min far rally ner till w-lundska (gymnasiet i Enköping) för att se min systers teater föreställning ''Romo och Julio'' missade ju då tyvärr början men den va jävligt bra, rolig och värd att se :)

Efter det spenderade jag lite tid med min saknade lilla flicka Elin och Simon, ah sedan hamnade jag på BT och klättrade genom fönstret fram och tillbaks mellan Simons och Kennys bilar. Sen hem och äta en stor fet pizza och kolla på lyx fällan. Fick då också glädje rus när jag fick ett sms där det står att jag ska åka ner till gbg i helgen så so long suckers för imårrn drar jag :D Sen kom Pimen ner på en cigg och vi pratade, väldigt härligt saknat min vän. Nu är då klockan kvart över 3 och jag är pigg som en nötknäppare, har packat o duschat och nu ska jag kolla på Eureka och försöka sova, upp halv 7 imårgon för att hinna köpa biljetten ner till gbg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback