lil' mama got tipsy

Vaknade från och till hela morgonen pga att folk gick lös och skickade sms hela tiden, men gick upp halv 1 iaf. Gick ner för att laga mat men kännde då på en gång att jag ville ta itu med frysen först så nu är den helt sorterad och allt som ingen någonsin kommer ät (som gammal infrysen korv gryta) är slängt. Nu har allting fack (bröd och bullar, grönsaker, glass och bär, kött, vegg och färdigmat, kyckling fisk och skaldjur) Härligt att få nånting gjort och fint blev det också så nu kan man hitta precis vad man letar efter där inne :) Min syster tyckte iaf att jag varit jätte duktig när hon kom hem som hastigast och såg det. Sen laga mat kyckling och grönsaker blev det till ett stort glas med hallon jucie. Så ringde lill Elin halv 3 för då slutade hon skolan så gick vi ner på stan och fönster shoppade, eller ja hon handlade faktiskt en del men själv har man ju inga pengar och så med det var kul iaf. På vägen hem träffade vi någon kille som ville att vi skulle ta flyers om ''nya moderaterna'' så vi stannade och diskuterade i säkert över en halv timme, riktigt intresant faktiskt men inga riktigt ändrade åsikter fick jag, han var inte speciellt påläst när det kom till sjukvården häller. Men vi kom hem iaf och där kan jag lämna ut alla detaljer men vi var hemma nån timme sen kom Olin och körde oss hem till lill Elin, så har vi nu beställt sallad, så det blir sallad och ''Blue Moon'' något nytt som vi ska testa, sen får vi se vart kvällen bär, men förmodligen en stilla tjej kväll :)

Kommentarer
Postat av: Petter H

Vilken skön dag :) Har inte du heller några pengar :P Kram

Postat av: Pyret

Jo nu har jag ^ ^ vann 300 spän i går kväll på ett vad så :)hehe

2008-05-24 @ 11:18:37
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: kakan

Ha ha, Moderaten stack iväg ylandes med svansen mellan benen antar jag, vart ligger din politiska preferens då? Syndikalisterna eller KPMLR kanske..Bra gjort med Frysen! Heje heja! //Kakan

2008-05-26 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback