nothing but good times to share

träna, träna, träna stranden 2008 väntar och bikini ångesten närmar sig med stora steg...
På impuls drog jag och Robin ut till gånsta spåret halv 10 för att gå/jogga runt det långa varvet, 54 minuter tog det oss och härligt som fasiken var det. Sen grymt skönt med sällskap också, prata o skratta hela tiden, så 2 h blev det allt som allt tillsammans (fram och tillbaks också) ett par sånna här kvällar i veckan så ska man väll va i form tillsut :)

Kan ju med inte lika gott samvete säja att innan detta härliga ''träningspass'' så tjockade jag och Simon i oss både pizza och chips under vårat Disney race ^ ^ (det blev Dumbo, Björn Bröder och Monsters Inc) Nu har jag inte så många disney filmer kvar att kolla av (om det för någon gått obemärkt så fick jag hem ''alla'' disney filmer på engelska för ett tag sedan)

    

Kommentarer
Postat av: kakan

Hej sötnos! Du behöver INTE hålla på och hetsäta och hetsträna...men hetsa Disney verkar bra, som ett plåster för själen, hoppas du läker ihop snart! :) Vi lånar gärna Disneyfilmer och bränner av ...för övrigt anser jag att Cartago bör förgöras! //Kram Kakan

Postat av: Pyret

Vad gullig du är syster yster men att kalla det hetsätning och hetsträning är väll att överdriva en ganska så stor smula :P Jo men ska bränna ut alla nu snart, 33 disney filmer tar ju en del plats på datorn så att säja :)

2008-05-22 @ 00:46:56
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback