there are hills and mountains between us


Lite kläd noja kanske men har blitt svarta leggnings tillsammans med en klänning i någon skrikig färg både idag och igår, känndes så rätt bara ..

Men så idag blev det upp och hoppa till en väckar klocka faktiskt, för jo man ska inte skylla ifrån sig men mitt mobil larm har bestämt sig för att krångla hela veckan villket har lätt till ett antal försovningar. Så till den härliga basgruppen, jo för vi är faktiskt flitiga när vi orkar men det gick väll bra förutom att våra matte lärare har glömt hur man komunicerar med varandra villket har resulterat i att vi fått göra massor med extra jobb .. inte så kul .. Efter lunch fick vi iaf se Solarna's (1'- 2'- och 3'ornas) lilla uppvisning där dom sjöng på ett påhittat språk, duktiga är dom och det var lite mysigt med lite musik så där efter maten (inte för att det är speciellt ovanligt på frysen men iaf) Sedan matte prov på grafer och funktioner, gick faktist relativit bra, tror att grafer är något som fastnat sen grund skolan. Och så dans från halv 2 till halv 5, började med styrka, härligt hoppas faktiskt att denna nya lärara (som vi har i dansträning) blir kvar nästa år också för det är väldigt skönt att få den styrke träningen som vi faktiskt behöver ..

Så kom man in med tåget vid 6 tiden, samma tåg som mor min (fast det märkte vi inte förrns vi klev av i enköping) så vi gick till supermarket för att handla, men mitt i det så kom hon på att pappa skulle åka och handla när han kom hem så vi fick avbryta handlandet, det blev dock både bananer, ost och diverse söt saker. Så åkte man till Ica Maxi och hadlade med pappa, måste lära mig att handla ekonomiskt snart.. Men det finns så mycket grejer man vill testa och så är det så grymt roligt att handla mat. Köpte bla. Hallon vinäger, visst låter det spännande? Jo okej jag köpte en film också (två i en film)
Boy's don't cry och Thirteen.
(Nedan ser du på första bilden allt vi handlade och på andra bilden allt jag handlade eller allt vi handlade till mig)
 
Så blev det telefonen igen som vanligt (kan inte hjälpa det :$) och tiden bara rinner förbi 2 ½ timme blev det men lätt värt det också :) Sedan kom Kokko och vi kollade på film, på jusst Boy's don't cry då eftersom det var så grymt länge sedan jag såg den .. Och den väcker fortfarande lika starka kännslor i mig då som nu, otroligt hämsk och gripande film är det. Kollade på en del youtube klipp också (så klart) och sen var det dax för lilla kokko att knalla hem eftersom han ska upp till skolan i mårgon och det ska inte jag, nej för jag är ledig (eller studie dag typ men sov morgon och så iaf) funderar på att organisera frysen och kylskåpet imårgon faktiskt, få lite ordning så man hittar saker och slänga allt gammalt och oätligt. Men i mårgon kväll ska jag ta och umgås med lill Elin, vet inte vad vi ska hitta på men det kan inte annat än bli roligt ^ ^ På Lördag är det invigning av rock club 9b och på Söndag så har Robin öppet hus eftersom han fyller 18, så fullt upp i helgen skulle jag tro men vi hörs nog senare :)

som sagt lite kläd noja men dagens färger känndes bara så otroligt rätt :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skulle uppskatta om du försökte organisera lite i ditt rum istället, förstår inte hur du kan hitta något där.

2008-05-23 @ 17:49:10
Postat av: Pyret

Jo men nu kan man ju hitta saker i frysen iaf, men du har väll inte änns kollat där? Och tack vare snälla dig så luktar ju mitt rum som att någon rökt där inne i 30 år nu, det var väldigt uppskattat. Men om jag skulle få hem min födelsedags present från dig och pappa skulle det bli lite lättare att fixa i ordning i mitt rum, det är ju väldigt jobbigt utan en garderåb, känns inte som att jag har så stor lust att ''städa'' då när städa inebär att lägga tillbaks alla kläder i sopsäckarna ...

Postat av: kakan

Oj oj här var det öppna familjekonflikter mellan ihopbitna smilkäkar...frysen behövde nog också en omorganisation, kylskåpet med, det behövs alltid i Johans kök!! Men faktiskt är det alltid lättare att städa i någon annans röra än i sin egen! Tänk på det båda två, familjens försvarsadvokat har talat ( eller: "den allvetande skräphögen har talat") :-D, jag älskar er bägge två, för övrigt! //Kakan

2008-05-26 @ 10:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback