the boys are back in town

Nu är man tillbaka i Enköping, kom hem någon gång vid 2 tiden i går natt typ. Åkte ju till Linköping i torsdags morrse (och jag menar värkligen morrse, kl 5 fick jag gå upp för vi åkte halv 6), Men ja i alla fall så har jag nu varit där sen i Torsdags på Lincon (Linköpings Spel Konvent), tredje året i rad nu.
För er som inte ser det roliga i att sova - och äta dåligt i 4 (3) dagar samt dricka abnormt mycket kaffe (mot vad du brukar) och proppa i dig mängder med socker så kan jag bara säja att det är värt det, jag är som en Zombie nu och ser ännu värre ut än vad jag känner mig, men haft så jäkla roligt dessa dagar iaf. Hittat lite nya favorit spel och kanske framför allt nya människor (Citron Vagine Gumma) skrattat väldigt mycket kan jag väll lätt säja. Längtar tills nästa, vad det nu blir.. kanske Lincon nästa år eller kanske BSK i November!? Vem vet :P
Men trotts allt så är det skönt att vara hemma nu, med mina vänner och så :)

image85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback