So Long Suckers

Upp kl halv 7 på morgonen så åkte man in till station och köpte biljet, Sen tåget till Sthlm och efter ett otroligt enkelt datakunskaps prov så bar det av till igen Centralen där jag träffade Sandra och Niklas, rökte o snackade ett tag skönt att se tjejen igen. Sen tåget tillbaks till Enköping, träffade Simon som körde mig hem så jag fick säja hej då till syster och så. Och sendan började resan..

Operation Enköping - Bollebygd
Självklart var tåget försenat men 16.02 satt jag på tåget iaf, träffade Jojo som är en gammal klass kompis från kunskaps tiden. Hon skulle ner till sin syster över helgen så fick sällskap en bit och det var lite roligt att prata med någon från den tiden, inte sätt dom på så väldigt länge. Sen hetts vid första bytet i Herrljunga eftersom tåget var så försenat men dom höll kvar dom andra tågen så att alla kom med iaf och det var väldigt skönt. Så från Herrljunga till Borås ''Sveriges regn stad'' eller hur var dt? ;P I borås mötte iaf Lee upp mig sån tur va, var så trött på att vara ensam och bära på min tunga väska så det va så skönt att se ett ofrämmade ansikte så där långt ner i landet. Blev ju buss från Borås till Bollebyd.
Och nu ska jag förklara Bollebyd; Det är som Heby, nästan precis som heby, ni vet en pluttig liten söt stad med väldigt några afärer (tex. Hemköp Bolle), inget gymnasium men iv. Sen fanns det en skillnad, en stor skilland, det fanns systembolaget i Bollebyd xP Nej men vi kom in till Bollebygd någon gång vid 9 tiden på kvällen, hem till en söt liten lägenhet (typ radhus xP)  och där blev det mat, åh va gott med mat. Så chillade vi mäst resten av kvällen, kollade lite på
''Monty Python and the Quest for the Holy Grail'' 

Skönt att komma bort ett tag, bort från stan och allt skit

Kommentarer
Postat av: Lee

Japp. "Sveriges Regnstad" :P. Det är sjuuuuuuuuuuukt regnigt där.. Jämt :P

2008-05-20 @ 16:28:43
Postat av: Pyret

känns som Enköping borde vara Sveriges regnstad, iaf idag.. väderet har slagit som ja vette fan.. först valigt, sen regn, sen hagel, sen TOK REGN som om det skulle bli översvämning och sen solsken.. :S Ja vet inte vad metrologerna tänker när dom går upp på morgonen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback