Makes me work a little bit harder

Sissta dagen på min härliga ledighet, så vi åkte in till Göteborg och käkade mat. Snabbt bestämde vi oss för att man inte kunnde vara i Göteborg utan att åka spårvagn så dt blev till att hoppa på spårvagnen för lite sightseeing. Gick längs göta kanal och lite sånt där, känndes så kul att jag kunde referera allting till Göteborgs varvet (som är ett spel i stil med Monopol fast du är i Göteborg). Jätte mysigt faktiskt förutom att det var jätte mycket snutar ute, ridandes och allting skulle vara någn protest, förmodligen någonting om palestina tror jag vi kom fram till. Sen buss tillbaks till Enköping igen, 13.20 åkte jag från Göteborg och 20.30 var jag framme i Enköping. Och alla vet precis hur tråkigt det är att åka tåg själv så behöver inte gå in på det. Men det var lätt värt allt resande, så skönt att komma iväg från stan. Har i alla fall haft en jätt e härlig helt långt nere i landet, längtar tills nästan gång..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också till Göteborg :(

Postat av: Lee

Ja det var jättemysigt! ^^

Jag längtar oxå :(

2008-05-20 @ 16:31:47
Postat av: Pyret

Men nu är det ju bara drygt 45 dagar kvar ^ ^

2008-05-22 @ 00:50:37
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback